Milyen a Müpa - első látásra?

Különleges, új videósorozattal hangolódunk az új évadra – benne a legelső benyomások és kendőzetlenül őszinte nézői vélemények a 2017/18-as szezon programjáról és fellépőiről.

A Müpa – első látásra kampány egyszerre mutatja be az új évad sokszínű programját és hozza közelebb a nézőkhöz a 2017/18-as szezon előadóival, az izgalmas, új műfajokkal való első találkozás megismételhetetlen élményét. Az augusztustól a Müpa közösségi csatornáin nyomon követhető sorozat videóiban a legkülönbözőbb korú és érdeklődésű emberek pillantanak bele a nálunk fellépő művészek koncertjeibe-előadásaiba és azonnal, ott és akkor, a kamerák előtt meg is fogalmazzák az érzéseiket, gondolataikat és véleményüket. A kampány nem titkolt célja a felfedezés élményének népszerűsítése, az olykor vicces, meglepő, máskor elgondolkodtató, megható vagy épp kíméletlenül őszinte reakciók pedig nagyszerűen mutatják, hogy érdemes nyitottan és kíváncsian válogatni a programkínálatból és kipróbálni új műfajokat.


A videósorozat vadonatúj tartalmaival heti rendszerességgel találkozhat a közönség a Müpa social media felületein (YouTube, Facebook, Instagram) és itt, a weboldalunkon:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ugrás az oldal tetejére